Gepubliceerd door: Santint BV
Einddatum: 15 nov 2017

Beschrijving

 

 

 

Wat doet de Service & Support Coördinator:

 

  • Neemt de verantwoordelijkheid voor de After Sales Service.
  • Eerstelijns-service bij vragen omtrent software & techniek
  • Contact houden met de serviceorganisatie in China 
  • Invoeren van klantorders voor service en spare parts
  • Klaarmaken van klantorders voor verzending 
  • Beheer van het magazijn
  • Retour machines controleren en herstellen
  • Calibreren en prepareren van machines
  • Beheerder van de “shared website for servicepartners”   Wat verwachten wij van jou?
  • Beschikbaar voor 28-40 uur per week 
  • Affiniteit met techniek
  • Affiniteit met software (Microsoft Office/ Exact Online/bestuur systemen van machines) Relevante werkervaring strekt tot aanbeveling
  • Inzicht in de samenhang tussen techniek en software 
  • Proactief, flexibel en hands-on mentaliteit 
  • Goede contactuele vaardigheden 
  • Spreekt & schrijft vloeiend Nederlands, Engels. Duits is een pré. 
  • De ideale kandidaat heeft een MBO opleiding maar ervaring en inzicht zijn net zo belangrijk.

 

 

Contact

Santint BV

Website

http://www.santint-europe.com/

Beschrijving

Santint B.V. (www.santint-europe.com) in Katwijk is de tweede Europese vestiging van Sanhua Technology & Industries Co. Ltd. Santint is een van de belangrijke spelers op het gebied van kleuren meng- en doseerapparatuur en rekent de top van de wereldproducenten van Paints & Coatings tot haar klantengroep. Santint werkt actief aan een groter marktaandeel. Vanuit Katwijk worden de afnemers in geheel Europa, maar met name West-Europa, bediend.