Gepubliceerd door: Santint BV
Einddatum: 15 nov 2017

Beschrijving

 

 

 

Wat doet de Service & Support Coördinator:

 

  • Neemt de verantwoordelijkheid voor de After Sales Service.
  • Eerstelijns-service bij vragen omtrent software & techniek
  • Contact houden met de serviceorganisatie in China 
  • Invoeren van klantorders voor service en spare parts
  • Klaarmaken van klantorders voor verzending 
  • Beheer van het magazijn
  • Retour machines controleren en herstellen
  • Calibreren en prepareren van machines
  • Beheerder van de “shared website for servicepartners”   Wat verwachten wij van jou?
  • Beschikbaar voor 28-40 uur per week 
  • Affiniteit met techniek
  • Affiniteit met software (Microsoft Office/ Exact Online/bestuur systemen van machines) Relevante werkervaring strekt tot aanbeveling
  • Inzicht in de samenhang tussen techniek en software 
  • Proactief, flexibel en hands-on mentaliteit 
  • Goede contactuele vaardigheden 
  • Spreekt & schrijft vloeiend Nederlands, Engels. Duits is een pré. 
  • De ideale kandidaat heeft een MBO opleiding maar ervaring en inzicht zijn net zo belangrijk.

 

 

Contact

Wilfred de Wolf

Website

http://www.santint-europe.com/

Beschrijving

 

Santint B.V. (www.santint-europe.com) in Katwijk is de tweede Europese vestiging van Sanhua Technology & Industries Co. Ltd.

 

Santint is een van de belangrijke spelers op het gebied van kleuren meng- en doseerapparatuur en rekent de top van de wereldproducenten van verven tot haar klantengroep. Santint werkt actief aan een groter marktaandeel. Vanuit Katwijk zullen de verschillende klanten in geheel Europa, maar met name West Europa, bediend worden. Door de groei in de afgelopen jaren is de tweede vestiging geopend om aan de vraag te kunnen blijven voldoen.